Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Zvolte prosím jednu z následujících možností

Vrácení zboží

Vrátit zboží můžete ZDARMA do 14 dnů od převzetí

Vrátit zboží

Reklamace

Není zboží v pořádku? Reklamovat jej můžete do 24 měsíců

Reklamovat

Nevíte si rady?

Rádi vám s objednávkou poradíme

Martin Kouba

+420 776 356 366
Po - Pá 10:00-18:00

info@centrumsvitidel.cz

Adresa pro vrácení zboží

CentrumSvítidel.cz - Martin Kouba
Zoufalka III./1027
584 01 Ledeč nad Sázavou

Pro podrobnější informace čtěte reklamační řád?

Požadavek můžete podat také poštou. Vyplňtě prosím tento formulář.

Návod k rychlému řešení reklamací
poškozených zásilek a zboží během přepravy

Před odesláním objednávky zboží vždy kontrolujeme, není proto možné, aby byla zásilka od nás expedována již poškozená.


Česká pošta

V případě poškození zásilky u České pošty reklamujte kompletní zásilku včetně originálního obalu a výplní, osobně na Vaší pobočce České pošty (případně jakékoliv pobočce v ČR), odkud Vám byla zásilka doručována , a to nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky.

Na pobočce České pošty  bude s adresátem sepsán protokol o škodě, který nám zašlete na email centrumsvitidel@centrumsvitidel.cz. Dále vyplňte náš reklamační formulář na hlavní straně eshopu, po jeho přijetí Vás budeme kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu (např. objednání nového zboží, popř.dodání nových náhradních dílů).


Přepravní služba PPL

V případě, že zjistíte poškození zboží v zásilce, nahlašte reklamaci na PPL neprodleně (nejdéle do 5 pracovních dnů). Postup reklamace u PPL viz odkaz.

Do vyřešení reklamace si ponechejte veškeré obaly a výplně zásilky, ve kterých Vám bylo zboží doručeno. Dále vyplňte náš reklamační formulář na hlavní straně eshopu, po jeho přijetí Vás budeme kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu.