Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
Zvolte prosím jednu z následujících možností
Nevíte si rady?
Rádi vám s objednávkou poradíme

Martin Kouba
+420 776 356 366
Po - Pá 10:00-18:00
info@centrumsvitidel.cz
Adresa pro vrácení zboží
CentrumSvítidel.cz - Martin Kouba
Zoufalka III./1027
584 01 Ledeč nad Sázavou
Pro podrobnější informace čtěte reklamační řád?
Požadavek můžete podat také poštou. Vyplňtě prosím tento formulář.
Návod k rychlému řešení reklamací
poškozených zásilek a zboží během přepravy
Před odesláním objednávky zboží vždy kontrolujeme, není proto možné, aby byla zásilka od nás expedována již poškozená.
Česká pošta
V případě poškození zásilky u České pošty reklamujte kompletní zásilku včetně originálního obalu a výplní, osobně na Vaší pobočce České pošty (případně jakékoliv pobočce v ČR), odkud Vám byla zásilka doručována , a to nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky.
Na pobočce České pošty bude s adresátem sepsán protokol o škodě, který nám zašlete na email centrumsvitidel@centrumsvitidel.cz. Dále vyplňte náš reklamační formulář na hlavní straně eshopu, po jeho přijetí Vás budeme kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu (např. objednání nového zboží, popř.dodání nových náhradních dílů).
Přepravní služba PPL
V případě, že zjistíte poškození zboží v zásilce,
nahlašte reklamaci na PPL neprodleně (nejdéle do 5 pracovních dnů).
Postup reklamace u PPL viz odkaz.
Do vyřešení reklamace si ponechejte veškeré obaly a výplně zásilky, ve kterých Vám bylo zboží doručeno. Dále vyplňte náš reklamační formulář na hlavní straně eshopu, po jeho přijetí Vás budeme kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu.